tisdag 1 januari 2013

Julkalendern 2012 avslutad

Nu är min julkalender slut för denna gång och massor av
härliga vinster till ett värde över hela 12.000 kronor har tävlats ut.

Jag känner mig jättenöjd. Det är såklart mycket jobb och mycket som ska hållas reda på.
Vågar inte riktigt kika efter hur många mejl som jag skickat under december månad heller riktigt, skulle nog få
en liten chock själv! Men, det är så värt det och jag tycker det är så roligt att göra andra glada!

Hoppas att alla som deltagit haft lika roligt som jag och att ni som vunnit känner er nöjda med era julklappar.
Tack till er alla, och tusen tack till alla underbara samarbetspartners!

Det kommer säkerligen en ny kalender till nästa jul. Men först får vi alla njuta
av ett nytt år med en härlig vår och nya möjligheter!

 

Lucka 1Lucka 2Lucka 3Lucka 4Lucka 5Lucka 6Lucka 7Lucka 8Lucka 9Lucka 10Lucka 11Lucka 12Lucka 13Lucka 14Lucka 15Lucka 16Lucka 17Lucka 18Lucka 19Lucka 20Lucka 21Lucka 22Lucka 23Lucka 24
Bonustävling 1Bonustävling 2Bonustävling 3

6 kommentarer:

Anonym sa...

Fina priser o underbar blogg!!!

Agnes sa...

Svar till Anonym:
Tusen tack ♥

Caroline Andersson - Mamma till Elias sa...

Vi är jätte nöjda med väskan, den var perfekt när Elias var till farfar sist, vi fick plats med allt utan problem :)

Anonym sa...

Bra jobbat!

www.mammatea.se

Wihlborgskan sa...

Tack för en fin kalender som var lätt att vara med i! Skönt att slippa en massa krångliga moment.
Gott nytt år!

Anonym sa...

Det var en fantastisk Julkalender med otroliga vinster...
TACK & Gott Nytt År/Kram Annmi

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam