fredag 11 januari 2013

En lugn fredag

IMG_1170

Ikväll har vi fredagsmys på olika håll. Liam och pappsen är hos Tommy, Thessan och barnen i Vissefjärda. De små pojkarna skulle leka och de stora pojkarna skulle spela Fifa. Jag känner mig inte helt kry och inte speciellt social heller, så Nomi och jag stannade hemma för lite lugn och ro.

Hon har precis somnat, min lilla ängel. Jag har krupit ner i soffan och sitter och letar efter en bra film att streama, och så lite chippe, dippe och cola till det. Jodå, visst kan man ha fredagsmys helt solo också!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Fredagsmyyys i hemmets lugna vrå "solo" är inte helt fel ibland :)
Kryis Kram!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam