tisdag 1 januari 2013

Nyårsafton 2012

IMG_0527

Liam beundrar raketer från säkert avstånd!

Vi är hemkomna efter en helkväll hos Tommy, Therese och barnen i Vissefjärda. Tolv vuxna och sex barn blev vi allt som allt. Vi åt jättegod exotisk planka med potatissallad, kex och ost. Till efterrätt blev det glass med maräng och chokladsås till Liams lycka.

Barnen lekte som galningar, det åts, det pratades och vid tolvslaget stod vi ute, sköt raketer och skålade i bubbel. Liam blev dock väldigt rädd, precis som förra året, så han ville snabbt igen men beundrade alla raketer från fönstret istället!

Ska bli riktigt skönt att få gå och sova strax, och vakna upp till ett helt nytt år och en ny start imorgon!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh,så gottit & mysigt...

•°*”˜˜”*°•.¸☆ ★ ☆¸.•°*”˜˜”*°•.¸☆
╔╗╔╦══╦═╦═╦╗╔╗ ★ ★
║╚╝║══║═║═║╚╝║ ☆¸.•°*”
║╔╗║╔╗║╔╣╔╩╗╔╝ ★
╚╝╚╩╝╚╩╝╚╝═╚╝ ♡¥☆
NEW YEAR ☆ 2013!

johanna sa...

tackar så hjärtligt för din röst!:)

kattiiiiss sa...

God fortsättning på det nya året!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam