tisdag 22 januari 2013

Game of Thrones: Andra säsongen

512px-Logo_Game_of_Thrones

Förresten, brorsan och mamma undrade idag om vi kollat på Game of Thrones igår. Hade ju helt missat det, även om det var jag själv som tipsade brorsan om att andra säsongen skulle dra igång då. Trodde hjärtat stannade för en stund men som tur väl är så har vi redan sett de två första avsnitten, så ännu har vi inte missat något. Pjuh!

Missade du första avsnittet? Reprisen är den 26/1 kl 01:40 eller så kan man kolla direkt på SVT Play. Så ni som älskar Game of Thrones lika mycket som jag, lägg “MÅNDAGAR KL 22:00” på minnet!

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam