fredag 12 september 2014

Två dagars vila

IMG_7689

Två dagars ledigt har gjort gott för förkylningen som jag åkte på i måndags. Har kurerat mig med näsdukar och halstabletter. Vi har inte haft några planer alls dessa dagarna, förutom köksmötet i onsdags och Minisarnas terminstart igår för Liam. Och det var välbehövligt, att bara ta dagarna som dom kommer utan en massa måsten. Liam har haft lite ont och ibland lite svårt att gå efter operationen, Nomi har åkt på samma förkylning som mig så det har varit skönt att ta det lite lugnt, vara hemma och mysa.

Strax ska jag bege mig till Alstermo för en jobbhelg, så barnen får ha fredagsmys med bara pappa ikväll. Men imorgon hinner jag träffa dom några timmar innan läggdags i alla fall, då får det bli en rolig film och lite lördagsgodis tillsammans.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Låter bra att ni tagit det lugnt ...
Hoppas lille Liam inte har för ont efter Op/Kram på Er ♡

Anonym sa...

Jag igen...Glömde ju säga hur sööööt lilla Nomi är ♡ ...
/Kram från "tant" Annmi denna soliga Fredagskväll!

Livet på Citronodlingen sa...

Skönt att förkylningen snabbt blev bättre!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam