torsdag 4 september 2014

Övernattning hos mormor

IMG_7591

Vid 12-tiden idag var barnen och jag framme hos mormor och morbror i Lessebo. Vi alla gick och åt lunch på Peppe’s tillsammans innan jag skulle åka till jobbet för ett kvällspass. Passade bra att mamma var ledig ett par dagar nu och bad om att barnen skulle få sova över. Får dom ha lite roligt! De hade varit och plockat äpplen i Lasses trädgård, busat på lekplatsen, handlat till morgondagens bakning och pysslat.

Som sagt, roligt att de får komma hemifrån lite nu när både Simon och jag jobbar mycket och bara går om varandra hela tiden. Igår följde dom med Nemo och Nikita hem från dagis vid 12:30 och det blev många timmars lek innan jag kom efter jobbet och hämtade upp dom vid 17:30.

Nu väntar läggdags för mig i ett stort, tomt hus. Imorgon kör vi en heldag på jobbet (7:30-17:00) innan jag tar efterlängtad helg och hämtar mina små hos mormor. Längtar!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Naw...Så söta de är & härligt med mormorstid :)
Ha nu en alldeles underbar helg med dina godingar/Kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam