onsdag 3 september 2014

Larmbandet

Förra veckan fick barnen varsitt armband från Larmbandet på posten. Inte bara supersöta utan
även en riktigt bra säkerhet för föräldrar under resor och utflykter då mobilnumret står på. Liam vet nu precis hur
han ska göra om han någon gång skulle komma bort i vimlet.

Armbandet finns i alla möjliga härliga färger och fina pärlor. Och istället för ett elastiskt band är den flätad
och kan dras åt runt handleden för att undvika att den hänger för löst och ramlar av.

Larmbandet finns både på facebook och Instagram där man kan beställa sitt egna personliga armband till barnen.
Och för varje armband som säljs går 10 kr till Missing People – ett fantastiskt fint initiativ!

IMG_7528IMG_7540IMG_7532IMG_7546

4 kommentarer:

Anonym sa...

Otroligt bra Initiativ & väldigt bra att ha,dessutom är de riktigt fina :)
/Kram

Anna - mamma till två prinsessor och en prins sa...

Vilket bra initiativ!! Tack för tipset!

Carolina sa...

Riktigt bra initiativ och vad fina dem är! :-) kram

Fia sa...

Åh vad smart och fina var de också :-)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam