lördag 6 september 2014

Födelsedagskalas

Så var det då dags för mitt lilla födelsedagskalas tillsammans med resten av familjen. Vi bjöd på smarrig grillbuffé med potatissallad, fyra sorters kött, grillspett, tzatziki, pastasallad, nybakat italienskt bröd och mycket mer. Alla var väldigt nöjda och hiskeligt mätta. Innan det vankades kaffe, småkakor och marängsviss passade Liam på att sälja jultidningar till alla och barnen lekte och hoppade studsmatta.

Massa fina presenter fick jag såklart också. Pengar, presentkort med valfri spaupplevelse på Kosta Boda Art Hotel, presentkort på Lindex, blommor, uggleljuslyktor, wokpanna till grillen och fina örhängen bland annat.

Tack för idag allihopa!

IMG_7638IMG_7627IMG_7626IMG_7649IMG_7646IMG_7635IMG_7599IMG_7605IMG_7609IMG_7602IMG_7607IMG_7618

3 kommentarer:

Anonym sa...

Wooo...Så underbart det ser ut & vilka fina presenter :)
/Kram på Er & ha en underbar Söndag!

Helena sa...

Det där såg ju fruktansvärt gott ut må jag säga! Fina & bra presenter du fått :)
Grattis i efterskott.
Kram // Helena

Beatrice, mamma till Robin och Jennifer sa...

Det ser helt underbart ut :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam