lördag 27 september 2014

Firande av morfar

IMG_7841

Lördag och veckans enda lediga dag då jag ska hoppa in tio timmar extra på Smedsgård imorgon. Blev även inringd klockan sex i morse av Servicehuset men jag var för trött för att ens svara. Förresten hade jag ändå inte kunnat jobba idag då vi har haft fullt upp med städning, bakning och kalas.

I eftermiddag åkte vi till Emmaboda för att hämta upp lillebrorsan och sen åkte vi alla till morfar Gunnar i Skruv. Födelsedagsbarnet fick presenter och bjöd på jättegod smörgåstårta. Till kaffet blev det hasselnötsbakelser som vi bakat under förmiddagen. Mysigt och trevligt!

Nu kör vi lite soffhäng med veckans Crisis innan jag ska krypa ner i sängen. Imorgon hämtar Sara upp mig strax efter sex. Känns inte alls lika tradigt med en jobbdag när jag får spendera den med henne!

2 kommentarer:

Livet på Citronodlingen sa...

Vilken mysig dag ni haft :)

Anonym sa...

Vilka söta Hasselnötsbakelser ♡ ...
/Söndagskramen på Er!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam