måndag 11 augusti 2014

Tävling: Disney’s Flygplan 2

Disney Flygplan 2

Jag tävlar om ett paket med Flygplan 2 från Disney hos Agnes!
Var med och tävla
här du också!

Vinst:
I samband med att Flygplan 2 har biopremiär den 25 augusti kommer nu en passande tävling! En vinnare får ett spännande paket med roliga prylar fån Disney. Biobiljetter, klistermärken, anteckningsbok, klocka och mugg med coola Dusty och hans vänner!

För att delta med en vinstchans (obligatoriskt):
Lämna en kommentar med namn, mailadress och berätta vem du vill gå på bio med om du vann!

För tre extra vinstchanser (valfritt):
• Gilla Disney Sverige på facebook och lämna sedan ditt namn i din kommentar.
Tipsa om tävlingen på din blogg eller facebook och länka hit till tävlingen, lämna sedan tipslänken i din kommentar.
Prenumerera på min blogg hos Bloglovin' och skriv vilket nummer du blev, eller om du redan prenumererar, i din kommentar.

Ni får själva välja hur många vinstchanser ni vill ha (endast första momentet är obligatoriskt) och sammanlagt kan ni få 4 stycken. Tävlingen varar i två veckor och avslutas måndagen den 25 augusti klockan 21:00. En vinnare utses, kontaktas via mejl och presenteras även i ett vinnarinlägg. Lycka till allihopa!

30 kommentarer:

Jennie Johansson sa...

Skulle jag vinna så skulle jag ta med sonen Hugo på bio!
Skulle vara så kul att göra bio premiär med honom :)
Hälsn Jennie Johansson
Ahlgrensbilar@gmail.com

Fröken M sa...

DRÖMVINSTEN ! Flygplan är en storfavorit här hemma sedan tidigare och Viggo skulle bli så himla lycklig om vi vann.
Ett biobesök i flyttkaoset kan dessutom vara precis vad "vi" behöver ! :)

Gillar och delar på fb M Mela Johannesson
Och följer sedan länge bloggen med bloglovin men blev nr 1 att gilla inlägget !

Kram Fröken M

Beatrice, mamma till Robin och Jennifer sa...

Åh, jag måste vara med och testa turen! Robin har pratat om flygplan 2 jättelänge nu så det är absolut honom jag skulle gå på bio med :)
Jag gillar redan Disney på Facebook i namn Beatrice Åhnström och jag tipsar om tävlingen på bloggen:
http://blogg.loppi.se/mamabeatrice/2014/08/11/konsert/
Självklart prenumererar jag redan på din blogg via Bloglovin :)

Hoppas!
beabofink84@gmail.com

Martina Ohlsson sa...

Om jag vann så skulle jag ta med mig sambons brorson på flygplan 2. Mejl & namn: tiniz_2@hotmail.com, Martina Ohlsson

Anonym sa...

Hejsan! Följer dig, 515 är numret på Bloggen. Gillar och delar på FB. Om jag vinner så vill jag ta Oscar med mig som fyller 6 år 24 september! Han gillar Flygplan, och Bio! Maud Lindberg maude@tyfonmail.se

Anonym sa...

Nu är det minstingens tur att få gå med mormor på bio,Ludde 3 år.Var med de större på Draktränaren 2.
Uppfyller alla kraven delar gillar följer bloggen
evaflood@telia.com

Wihlborgskan sa...

Är gärna med!
Skulle bjuda med mig min dotter och ladda upp för biomys ♥
Gillar Disney Sverige sen förut på FB.
Följer din blogg på bloglovin också sen tidigare.
Kram,
Camilla Wihlborg

annica sa...

Jag vill bjuda världens gulligaste tjej som fast hon är rätt stor gärna vill gå på bio med mej :)

MariaM sa...

Hej hej!

Jag är absolut med och tävlar! Hade varit superkul att få gå på bio med storgrabben. Han fick ett paket med plåster med flygplan från disney på och nu skadar han sig visst hela tiden och bara måååste he ett plåster :)

Jag gillar redan disney på fb (maria mattson) och delar tävlingen på fb också https://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/maria.mattson.969

Dig följer jag sedan länge på bloglovin :)

Hoppas på tur!

Mvh Maria
mirre2@hotmail.com

Anna mamma åt Victor sa...

Jag kulle ta med min son, då han nu är 4 och älskade Flygplan så tror jag att han kommer älska denna film ännu mer, vore kul att få överraska han med sitt första biobesök :)

Följer redan dig via Bloglovin och Disney via facebook.

Anna Österlund
smajl_123@hotmail.com

Anonym sa...

Åh,en perfekt Tävling...1Lott önskas & jag skulle se filmen med Erik 4år som älskar Flygplan :)
A.Eriksson
annmi.eriksson@hotmail.com

Debbie- Mamma till 3 prinsar sa...

Jag är med och tävlar!! :)
1 Jag skulle bjuda sonen på bio, han fyller 5 år i september och han älskar Flygplan. Detta hade ju blivit en perfekt födelsedagspresent!
2 Jag gillar Disney Sverige men namet Debora Persson

Anonym sa...

Sonen han har väntat så på den här filmen han skulle flyga av glädje.

Annica L
annica.lagerberg@gmail.com

Carolina sa...

Jag är gärna med, skulle ta med min son på bio om jag vann - lite egentid för bara honom och jag! <3

Extrachanser:
Jag gillar Disney Sverige på FB (Carolina Åhsberg)
Jag har tipsat om tävlingen på FB (Carolina Åhsberg)
Jag prenumererar sedan läääänge på din blogg <3

Hoppas på tur!

Carolina Åhsberg
carolina.ahsberg@telia.com

Jessica Olofsson sa...

Jag skulle ta med min son på bion, nu med närheten till skogsbranden så vore den här filmen perfekt.
Gillar Disney Sverige sedan länge och prenumererar på bloggen sedan tidigare.
Hoppas på tur.

Anonym sa...

Christina Frisberg jag vill gärna vara med i utlottningen av härliga flygplansgrejor!! Jag skulle vilja gå med lilla Elliot 6 år och se filmen för vi har sett den förra och gilla den mycket!!
Jag har gillat fb sidan sedan länge under mitt namn Christina Frisberg.
Jag har delat tävlingsinlägget offentligt på fb un der samma namn.
Jag följer dig på bloglovin redan och gillade tävlingsinlägget där som nr 5.
håller nu tummar o tår för att flygplansgrejorna flyger hem till mig strax.
frisanpoxy@hotmail.se
Kramar till alla som vill/törs/behöver. :)

Elisabeth Öberg sa...

♦ÅÅh denna film längtar 5-åringen och 8-åringen efter. De ska absolut få gå och se den, det bästa som finns är att mysa med dem på bio.
♦Gillar (Elisabeth Öberg)
♦Delar
https://www.facebook.com/elisabethoberg/posts/10152372608992753
♦Följer sedan innan på loglovin

lillategelhuset@gmail.com

Pernilla sa...

Det här skulle vara den perfekta presenten till sonen som naturligtvis skulle vara den jag skulle ta med.

Jag gillar Disney Sverige sedan innan samt prenumererar redan på din blogg hos Bloglovin. Har tipsat om tävlingen på FB https://www.facebook.com/pernilla.henningson?fref=nf

Pernilla Henningson
p.henningson@gmail.com

Unknown sa...

hej!
jag gillar och har delat på fb.
jag prenumera på dig sedan länge.
detta vore perfekt för våran erik ( 5 år ) som blir storebror för första gången i höst. han gillar flygplan 1, så denna kunde vara kul att ge honom när han blir storebror . så kan vi sitta och mysa tillsammans med lillebror / lillasysyter.
håller tummar och tår.
ha en bra dag.

Axdal sa...

✪ Om jag vann så skulle jag ta med mig Tove på bio, jag gillar att få göra saker med bara henne och bio är något hon tycker är jättekul och snackar om i flera veckor efteråt. :)
✪ Jag gillar på disney på fb Alexandra Dahlberg
✪ har delat på fb https://www.facebook.com/axdal87
✪ prenumenerar på dig på bloglovin sedan länge :)

Kram Alexandra (axdal)
www.axdal.se
axdal@me.com

Sanna sa...

Jag är gärna med och tävlar, och skulle väldigt gärna vilja vinna detta fantastiska pris för att gå på bio med min dotter Alva. Det vore riktigt mysigt att bara gå hon och jag, och ha lite mor och dotter mys.

Gillar Disney Sverige på FB (Sanna Kaakinen).

Delat tävlingen offentligt på FB (Sanna Kaakinen).

Följer dig på Bloglovin sedan länge.

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

madde å sa...

Sonen som fyller 4 år skulle jag så klart ta med mig!! Första gången jag beaöker din blogg-men absolut inte sista:-)

Cecilia sa...

1) Jag skulle vilja ta med min härliga brorson på bio för att se Flygplan 2 tillsammans med honom!
2) Jag gillar Disney Sverige på facebook. (Cecilia Maria)
3) Har tipsat om tävlingen på min blogg: http://ceciliamaria.webblogg.se/2014/august/disney-2.html

Anna - mamma till två prinsessor och en prins sa...

Om jag har turen med mig denna gången skulle jag ta med min lilla prinsessa och låta henne få göra biodebut. Hon älskar första filmen, så denna vore perfekt.
Gillar Disney på fb (Anna Granath)
Följer dig sedan länge på Bloglovin och gillade tävlingsinlägget som nummer 8.
Håller tummarna!
annasfotnoter@granath-steen.se

liselotte sa...

1. Jag är jättegärna med och tävlar, har jag tur att vinna skall jag gå på bio med mitt barnbarn Hugo, som fyller år samma dag som tävlingen avslutas
2. Gillar på facebook, liselotte andersson
3. Har tipsat på min blogg http://liselottess.blogspot.se/2014/08/flygplan-2-paket.html
4. Följer dig sedan tidigare på bloglovin
Mvh Liselotte liselotte.202andersson@telia.com

Axdal sa...

Men vad konstigt.. Jag trodde att jag hade tävlat i denna tävlingen.. men det hade jag inte.. Vilken tur att jag gick inte och kollade bland kommentarerna.. :) Detta är ju en vinst som är en drömvinst för Tove här hemma.. hon skulle städa sitt rum flera ggr om dör denna vinst. :)
så:
✪ gillar dem på fb Alexandra Dahlberg
✪ jag har delat på fb https://www.facebook.com/axdal87
✪ och jag följer dig via bloglovin sedan länge :)

Med vänlig hälsning, Axdal
www.axdal.se
axdal@me.com

Anonym sa...

Sambon skulle ta med sin syster son som älskar dusty o vännerna han pratar knappt om annat tänk vilken morbror han skulle bli.
Jag gillar på fb sen tidigare Jenny Söderström
Jag gillar dig på blogglovin sen tidigare Jenny Söderström
piggg83@gmail.com

Anonym sa...

Jag skulle bjuda med mig äldsta sonen som hittills fått nöja sig med Blixten och hans vänner. Nu är det nog dags att han får lära känna lite nya kompisar.
Jag gillar redan Disney på Facebook: Karin Danielsson
Jag har tipsat på Facebook: https://www.facebook.com/karin.danielsson.10/posts/507930176011183
Jag följer redan din blogg på Bloglovin

Håller nu tummarna:-)
Karin Danielsson
prinsessan1974 (snabel-a) Hotmail.com

Anonym sa...

jag skulle ta med mig mittkusin barn Melvin som är 4.5 år som älskar att gå på bio och självklart blir de popcorn på bion.

gillat på facebook charlotte mattsson
charlotte.mattsson@hotmail.com

Om Emelie sa...

Vem tar jag med? Självklart tar jag med min son Hugo 6 år, som precis börjat skolan. Vore kul att överraska honom med detta - det är han värd! Hugo känner ingen i hans skola, vi är nyinflyttade och jag tycker han är grymt tuff.

Gillar Disney Sverige på FB
Delar tävlingen på FB (Fröken Lundin: https://www.facebook.com/froken.lundin)
Följer sedan tidigare på Bloglovin (lundinfroken@gmail.com)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam