söndag 17 augusti 2014

En dag på ALV

För ett tag sedan fick vi en inbjudan till Astrid Lindgrens Värld via brorsans jobb, gratis inträde för två vuxna och tre barn endast idag. Så himla, himla bra! Var där för två år sedan (se inlägg här) och Liam älskade det. Nomi var så liten då så det var roligt att hon också fick uppleva det på nytt, när hon är lite mer medveten om vart vi är.

Tidigt i morse gav vi oss iväg mot Vimmerby. Fick gå in “VIP” vid sidan av entrén och fick även tio stycken glassbiljetter inför vår vistelse. Spenderade flera timmar i parken. Massa lek, föreställningar, mat, glass och även lite shopping. En lång och rolig dag har vi haft, vi kommer alla sova riktigt gott inatt!

IMG_6894IMG_6898IMG_6934IMG_6940IMG_6966IMG_7008IMG_7027IMG_7049IMG_7064IMG_7078IMG_7103IMG_7110IMG_7091IMG_7080IMG_7158IMG_7178IMG_7183IMG_7217IMG_7233IMG_7229IMG_7250IMG_7261

4 kommentarer:

Beatrice, mamma till Robin och Jennifer sa...

Åh så roligt! :)

Anonym sa...

Woooo....Underbart - Så skojsigt & vilka fantastiska foto,Agnes/Kram på Er!

Maddie sa...

Åhh så kul att se! :D
Var säkert 10-12 år sedan jag var där sist, men mycket verkar vara sig likt!
Så härliga bilder :D
Kram!

Anonym sa...

Så roligt! Vi hade tänkt åka dit i år men får nog bli nästa är istället.

mammatea.se

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam