tisdag 26 augusti 2014

Ett år äldre

Idag fyller jag tydligen år, tjugosju stycken för att vara exakt. Skönt att sluta tidigt just idag och hämta barnen vid två. Hemma fick jag blomster från min gubbe och ett jättefint gratulationskort som Liam ritat. Blev även beordrad att göra mig iordning till kvart över tre då de hade en överraskning.

Var ganska säker på vart vi skulle, men när Simon körde rätt förbi började hjärncellerna jobba. Fattade nada. Vart ska vi?! Sen kopplade det, vi var på väg till Korrö. Stället som jag hört så gott om men aldrig besökt, och som vi länge sagt att vi ska åka till. Så det var överraskningen, en riktigt god middag med familjen på den jättefina och grymt fräscha restaurangen. Barnen ville ha korv med pommes och åt jätteduktigt. Simon och jag beställde in husets schnitzel som hade räckt till ett helt kompani. Herr-e-gud vad mat. Och gott var det!

Så, jag har haft en jättemysig födelsedag. Och nästa helg, när jag är ledig, blir det kalas med hela familjen!

IMG_7474IMG_7463IMG_7465IMG_7484

5 kommentarer:

Anna - mamma till två prinsessor och en prins sa...

Hipp hipp hurra för dig!! Grattis

Anonym sa...

GRATTIS
önskar Eva Flood

Beatrice, mamma till Robin och Jennifer sa...

GRATTIS i efterskott :)

Anonym sa...

Men Du...Stora **Grattiskramar** från mig ♡
& vilka Go´ungar du har/Puss från "tant" Annmi

Livet på Citronodlingen sa...

Perfekt present att äta ute. Alla kan slappna av och bara ha det trevligt tillsammans :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam