måndag 12 augusti 2013

Tillbaka till vardagen

I gårkväll gick gubben tillbaka till jobbet efter fyra veckors semester. De fyra veckorna gick på tok för fort, men samtidigt är det skönt att få tillbaka lite rutiner. Inte fullt ut ännu dock då förskolan drar igång först nästa vecka,

När han sov efter sitt nattskift åkte vi till Broakulla under förmiddagen för att hälsa på gammelmormor. Fika och lek blev det såklart och när vi kom hem blev det middag och lek då mormor kom och hälsade på!

Nomi sover nu gott efter ett bad med brorsan och Liam äter kvällsmat innan det är hans tur att sova. Sen blir det en lugn kväll för mig i soffan. Ska försöka skriva listor och hitta färgprover inför flytten till huset. Snart är det dags, tre veckor kvar!

IMG_9573IMG_9569IMG_9533IMG_9598

5 kommentarer:

Anonym sa...

Oj,bara tre veckor så skojsigt :)
Fiiina foto/Kramar Annmi i kvällssolen

Respelion sa...

Typiskt att semesterveckorna alltid skall gå så fort.

Anonym sa...

Vi är också tillbaka i vardagen efter 5 veckors ledighet och jag håller med, det är ändå ganska skönt att återgå till de vanliga rutinerna. När är det dax för lilltjejen att börja förskola?

Anonym sa...

Spännande att flytten är så nära!

www.mammatea.se

Agnes sa...

Svar till anonym:
Nomi börjar sin inskolning i början av oktober då min föräldrapenning tar slut.

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam