onsdag 28 augusti 2013

Presenter

IMG_0238ny

Betongstjärna med personlig text från Antikvit.

Min lilla familj gav mig fina födelsedagspresenter i måndags också. Jag ville inte ha någonting men efter lite tjat från sambon så önskade jag mig slutligen en biokväll som vi kan åka på någon dag. Älskar att gå på bio så det ska vi göra så fort det kommer upp en bra film vi vill se. Men det räckte inte, tyckte han, så jag fick en stor bukett med blommor, skraplotter och en underbar betongstjärna med personlig text på. Jag fick vara med och beställa den och den dök passande nog upp i ett paket i måndags. Blev verkligen glad för den!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh,så vacker Stjärna :)
/Kram Annmi

Livet på Citronodlingen sa...

Men åh så fin!

Ingrid - Mamma till två sessor sa...

Biokväll är verkligen mysigt, en bra present :) Och stjärnan var jättefin! Kul med personliga detaljer i inredningen :) Kram!

Sara - Ensamstående mamma sa...

Så grymt fin! Förstår att du är glad :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam