tisdag 6 augusti 2013

En kväll på tu man hand

world_war_z

Efter att barnen fått i sig pannkakor kom mormor klockan sex för att sitta barnvakt i några timmar. Vi tog sällskap ut, barnen skulle med mormor på promenad för att leka på lekplatsen och äta glass, och vi åkte till Kalmar för en kväll på tu man hand.

Vi åt en jättegod middag på Skafferiet, jag tog entrecôte och gubben lammfilé och till efterrätt blev det chokladfondant med vaniljglass och bär. Mums! Efter maten strosade vi ner till Baronen för att se på bio, World War Z med Brad Pitt. Hade inte läst så mycket om filmen och vi båda blev väldigt överraskade av alla otäcka zombies. I freaking 3D också, höll på att skita ner mig mer än en gång. Och vi kommer inte kunna sova i natt heller, jag och min gubbe. Mes 1 och Mes 2, kanske jag ska säga – HAHA! Men filmen var trots allt jävligt bra, sjukt spännande. Och det var mysigt att komma hemifrån lite, bara vi två.

7 kommentarer:

Livet på Citronodlingen sa...

hahaha, hoppsan :)

Elin - Livat på torpet sa...

Oj är det en zombie film?! Då måste jag nästan se den, har en hatkärlek till dessa otäcka varelser ;)

Ingrid - Mamma till två sessor sa...

Vad mysigt med lite egentid tillsammans, det behöver man :) Kram, Ingrid

Anonym sa...

Så mysigt med en kväll på tu man hand & bio :)
Låter som en film för oss ...

/Soliga kramar Annmi

Anonym sa...

Å vad mysigt med lite tumanhand tid! Längtar tills jag och Marcus ska ge oss ut på äventyr på egen hand..

Cissi
Http://nastanperfekt.blogg.se

Sara - Ensamstående mamma sa...

Härligt med en kväll på tu man hand :)

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Åh vad mysigt! Man behöver de ibland!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam