torsdag 1 augusti 2013

Älgparken

Efter besöket på Ljuders kyrkogård och lunch med mamma i Lessebo åkte vi till Grönåsens Älgpark som finns utanför Kosta. Vi var där förra året med när Nomi var pytteliten. Kommer ihåg att jag hade foglossning from hell (som inte släppt riktigt förrän nu ett år efter förlossningen) och Liam och pappa gick runt hela älgsafarit själva medans Nomi och jag vilade oss i skuggan. Men i år kunde vi också hänga med och gå runt. Såg åtta, nio älgar och kalvar. Även grisar, getter, höns, kaniner och marsvin.

IMG_8669IMG_8641IMG_8675IMG_8684

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att se älgar!

Www.mammatea.se

Anonym sa...

Så mysigt med Älgpark & vilka fina foto/Soliga Kramar Annmi

Livet på Citronodlingen sa...

haha, vilken söt glassmun (antar jag)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam