onsdag 21 augusti 2013

Snart spurtar hon!

Igår när Liam och jag var på cirkus fick jag ett sms från guuben där han berättade att vår dotter plötsligt börjat gå. Jag lämnar henne i ett par timmar och missar jag detta. Förgrymmade onge! Simon var i chock när hon knatade omkring och fick det varken på film eller foto. Hon sov när vi om hem så jag fick snällt vänta till idag med uppvisningen. Eller ja, uppvisning och uppvisning. Att gå inför mamma dög väl inte riktigt men hon bjöd på några steg i alla fall.

Känns spännande att hon kommit igång lite, vi har kanske oroat oss över hennes PEVA på vänster fot i onödan!

IMG_0018IMG_0023

6 kommentarer:

Beatrice, mamma till Robin och Jennifer sa...

Så duktig hon är!

Sara - Ensamstående mamma sa...

Men så stor hon börjar bli, snart får ni jaga henne :P

Elin - Livat på torpet sa...

Men duktiga lilla unge!! Och det är klart att dom passar på när man inte är hemma ;)

Minns när Tore började gå. Det kom så plötsligt så vi märkte först ingenting. Det var mer att något inte stämde i rummet när han plötsligt kom styltande fram, haha!

Alfva sa...

Wow, är hon så stor redan? Jisses vad tiden flyger iväg!

Anonym sa...

Naw...Liten så duktigt & söt :)
/Puss på kinden från "tant" Annmi

Anonym sa...

Härligt!

www.mammatea.se

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam