torsdag 22 augusti 2013

Det närmar sig…

Nu har vår lägenhet kommit ut på Blocket. Mindre än två veckor kvar tills vi får nycklarna till huset och det pirrar lite gott i magen! Vi har trivts otroligt bra i lägenheten, den är så fräsch och jag kommer sakna de öppna ytorna, stora fönstren och givetvis den goa golvvärmen. Men nu är vi snart husägare och våra barn kommer få varsitt rum och en stor trädgård att leka i!

IMG_9707IMG_0045IMG_9714IMG_2387IMG_9713IMG_9690IMG_9692IMG_9763IMG_9694IMG_6519IMG_6589[4]IMG_6617IMG_6530IMG_6533IMG_9721IMG_9722IMG_9724IMG_9748IMG_9751

5 kommentarer:

Anonym sa...

Wow...Så fint,men så ljuvligt att bli husägare nu :)
Lycka Till Kramar/Annmi

Elin - Livat på torpet sa...

Så fint ni har hemma! Men ni kommer säkert att få det så mycket finare :)

Jeanette sa...

Åh vad kul med hus:) Vi ska köpa till våren om vi finner det rätta då banken rekommendera oss att vänta lite. Vi har letat under sommaren, men då dem vill att vi sparar ytterligare i nåt halvår så får vi gladeligen vänta:-/

Anonym sa...

Så fint ni har det! Men vad härligt och spännande det kommer bli med hus & flytt!

Cissi
Http://nastanperfekt.blogg.se

Anonym sa...

Fantastiskt fint!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam