onsdag 21 augusti 2013

Nomis doptavla

Jag kan inte NOG tipsa om Bettinas underbara, personliga doptavlor. Igår kom denna på posten till Nomi. Ljuvlig är bara förnamnet. Just denna är handmålad helt efter våra önskemål. Som ni ser till höger om sängen står hennes vita kista och på den ligger favoritsnuttisen. På golvet står hennes stapelklossar och även hennes spargris. Så fint!

Det finns även färdiga tryck att beställa, givetvis med namn och födelsedata på. Rekommenderar dessa varmt och vi har själva gett dom i doppresent tidigare, både Felix och Hampus har varsin. Uppskattade och personliga presenter!

IMG_9971nyIMG_9959nyIMG_9969ny

5 kommentarer:

Anonym sa...

Men så gulligt!

Cissi
Http://nastanperfekt.blogg.se

Agnieszka-2barnsmorsan sa...

Så fin!

Anonym sa...

Waooo sååå söt/Kram Annmi

Anonym sa...

Så fin!

wwww.mammatea.se

Sara - Ensamstående mamma sa...

Så fin doptavla! Skulle vilja ha en till Jonah också, tänkte försöka knåpa ihop en egen :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam