torsdag 15 augusti 2013

Alga Learnings reklampelare

IMG_9736

Som jag letat och letat efter denna annons och nu äntligen har jag den i min hand! Emilia kände igen min lille kille när hon fick det nya numret av Vi Föräldrar (nr 9) och det var ju en himla tur då jag inte läser den tidningen annars. En helsida fick han, min  lille fotomodell, i Alga Learnings reklam. Bilderna är tagna av mig förra året så han är ovanligt långhårig och lockig på dessa. Han ser riktigt pluttig ut!

Är så glad att jag äntligen hittat den, och nu ska den sparas i hans minneslåda!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men du...Va skojsigt :)
/Kramar Annmi

Anonym sa...

Å vad roligt! Och vilken tur att du inte missade den!

Cissi
Http://nastanperfekt.blogg.se

Anonym sa...

Kul att kunna spara.

www.mammatea.se

MansonDust - en mammablogg om barnmode sa...

Den finns i nya MAMA också. :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam