lördag 13 oktober 2012

Välkommen Vilda!

IMG_4056

Här har vi henne, lilla kattfröken Vilda som flyttade in hos oss i gårkväll. Hon är lite på sin vakt så här i början. Liam vill väl men vet inte om att han skrämmer henne med höga ljud och snabba rörelser ibland. Så hon är lite försiktig, med all rätt.

Liam är iväg med mormor och morbror på höstmarknad i Åfors och fika i Korrö nu. Så då passar Vilda på att komma fram och busa och kela. Annars har hon en favoritplats där hon kan sova och det är under köksbordet på en av stolarna. Men vår säng är ju också poppis där hon sov nästan hela natten!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Naw...Såå söt liten Vilda/Nospuss från mig :)

louise - dotter.sambo.målare.mamma sa...

men hallå... jag smällter. Så himla söt!

JessicaMaria sa...

Blev det en raskatt, vilken isf?

Agnes sa...

Svar till JessicaMaria:
Det blev en blandis, mamman birma/huskatt och pappan svart perser :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam