fredag 19 oktober 2012

Mystorsdag

IMG_4745

Ikväll har vi haft min lillebror på besök. Skönt att ha någon här när sambon jobbar, man får lite hjälp och avlastning. Och han den stackaren, som bor hemma för tillfället, slipper ju morsan en stund också. Det har han ju inget emot!

Vi har busat och lekt, ätit goda varma mackor med kantarellstuvning och skinka/ost/ananas. Sen fick Liam sig ett blaskigt och bubbligt bad under tiden jag nattade Nomi. Och när både barnen somnat sjönk vi båda ner i soffan och satte på en film! Mystorsdag!

3 kommentarer:

designofluna sa...

Åh, varma mackor och tända ljus. Det ser supermysigt ut!
Kram Malin

Anonym sa...

Så härligt med broprsan/morbror på besök :)
/Kram

Pappan Anders sa...

Gött med en mystorsdag :-) Kantarellmackor är riktigt mums!
Ha en go helg

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam