tisdag 2 oktober 2012

Game of Thrones

Bland födelsedagspresenterna från sambon fanns första säsongen av Game of Thrones. En tv-serie som jag hört skulle vara riktigt bra och den skrevs genast upp på önskelistan. Jag gillar ju såna där filmer, historiskt, fantasy, riddare, vildar, drakar och hela fadderullan.

Vi såg sista avsnittet i gårkväll och fy sjutton vilken bra serie. Blodig och lite väl magstark vissa stunder men resten väger upp ändå. Välspelat, snyggt foto, spännande handling och grymt manus. Och galet snygga karlar med såklart.

Någon som vet när andra säsongen kommer ut på DVD? Eller när serien sparkar igång under nästa år på SVT?

Ge mig meeer, meeeeer…

3 kommentarer:

Anonym sa...

Den finns att ladda hem på nätet!

Alfva - nu även med Barnprylsbloggen sa...

Du brukar ju ha bra smak på serier, så jag borde kanske ge den här ett försök. Har bara tittat på trailern och njae...

Emma sa...

hihihi min sambo är helt frälst i serien med, men inte alls min typ av program.

Kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam