onsdag 24 oktober 2012

Undersökning på Ortopedavdelningen

IMG_5093

I söndags upptäckte vi att Nomis hälar fått lite skavsår, de var röda och såg ut att få blåsor när som helst. Så vi har varit väldigt noga med att vädra fötterna och plåstra om henne ett par gånger varje dag och det har faktiskt hjälpt.

Vi besökte Ortopeden i Växjö i förmiddags för att gå igenom och kolla hur Nomis första dagar med skor och skena gått. Jag sa som det var, första nattningen i fredagskväll var jätteskrikig men sen har det gått hur bra som helst och hon sover till och med bättre än vanligt. Det enda problemet är ju det här med skavsår men vi fick med en massa olika plåster hem som vi ska testa.

Nu dröjer det en vecka tills vi ska in igen, hoppas det kommer funka fint under veckan!

3 kommentarer:

Cissi - mamma till Emma och smurfen sa...

Jobbigt med skavsåren, men hoppas det ger med sig nu!

Anonym sa...

Naw,lilla sötnosen...Hoppas det går bra under veckan,men det tror jag/Puss på liten kind

Sara - Ensamstående mamma sa...

Jobbigt för henne med skavsåren, hoppas att det fungerar bra med plåstrena som ni har fått med er nu :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam