måndag 8 oktober 2012

Nomis doppresenter

IMG_3637ny

Mamma, pappa och Liam Bokstavstavla (Dotto) och namnhalsband (Familjesmycken)
Gudmor Evelina, Nemo och Nikita Matset med Lilla My (Iittala) och halsband med hjärta (Pearls for Girls)
Gudfar Tobias och Jennie Fotoalbum “Min dopdag” och silverhalsband med skyddsängel
Mormor Anneli och morbror Adde Badcape och matset (Skip Hop)
Morfar Gunnar och Marlies Aktier till ett värde av 5000:-
Gammelmormor Elsa och Arne Bäddset “Moln” (Färg & Form) och mössa och fleecejacka (Nova Star)
Gammelmorfar Harry och Lucja Blommor och 1000:-
Farmor Ingegärd och farfar Bernt Pusselpall med Nomis namn (Bonde of Sweden)
Faster Lisa Massor av kläder
Gammelfaster Vonne, Sören och gammelfarbror Roland Kläder (Maxomorra) och en söt skallra (Diinglisar)
Tommy, Therese, Alex och Felix Body, dregglis och leksak
Sara, Oscar, Veronica och Orlando Fotoalbum “Boken om mig”

Än en gång, TACK för alla fina presenter Nomi fick! ♥

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oooo,så mycket fint hon fått,lilla Nomi/Kram ♥

Lottiz - Fotograferande fyrabarnsmamma sa...

Den där pallen är jätte fin.

Ingrid - Mamma till Zelda sa...

Vilka fina presenter Nomi fick! Jag älskar de där pusselpallarna, önskar att Zelda också hade en sån :) Men de är så himla dyra :(

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam