tisdag 9 oktober 2012

Från rygg till mage

Liam och pappa sitter vid köksbordet och spelar spel, jag halvslumrar i soffan och Nomi ligger i babygymmet. Då upptäcker vi att Nomi lite hipps som happs rullat över från rygg till mage. Blev jätteförvånade! Hon är ju inte alls förtjust i att ligga på mage annars, gipset är både tungt, klumpigt och i vägen. Men det hindrade tydligen inte henne ikväll.

Jag hämtar både videokamera och vanlig kamera, såklart. Men då var det ju såklart inte lika kul att rulla runt, tyckte hon, så att få det sparat på video eller foto kunde jag ju bara drömma om. Fick bli lite andra bilder från kvällen på min godisbit istället!

IMG_3733IMG_3746IMG_3717

6 kommentarer:

Vanilla sa...

Åh, så fina bilder! Och vad roligt att du rullade från rygg till mage! Det är så mysigt med alla "steg"! :-)

Kram

Lottiz - Fotograferande fyrabarnsmamma sa...

Fina bilder. Ibland är de målinriktade de små och klarar allt trots hinder. Kul med framsteg, snart gör hon det säkert hela tiden trots gips ;-)

Malin sa...

Åhh hejja Nomi! Jag väntar och väntar på att min lilla latmask ska rulla runt, haha.

Anonym sa...

Men wiiiihihi...Härligt :)
Söta lilla Nomi/Puss & Kram!

Miss M sa...

Stora tjejen ju! Hon är bara så otroligt söt =)
Kram

Hannele sa...

Amen..gud hur kan man vara så söt? ^^

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam