lördag 27 oktober 2012

Smakportioner

IMG_5563

Förra fredagen, dagen efter Nomis 4-månaders dag, firade vi hennes avgipsning med en allra första smakportion. Mosad banan blev det! Hon var väl inte överförtjust men det gick bättre än förväntat. Nästa försök var i tisdags men då var det inte lika gott, många grimaser blev det!

Idag provade vi på risgröt med mango och äpple för första gången. Det gick faktiskt riktigt bra. Jovisst, hälften hamnade i haklappen och på golvet men hon fick i sig en del ändå och gott verkade hon också tycka att det var.

3 kommentarer:

Chicmommy - mamma till A & E sa...

Alltså vilka ögon den här tjejen har :) jag smälter varje gång jag ser en bild på tösen din :)

Anonym sa...

Hihi...Så härligt & va söööt hon är/Puss

Jennie sa...

Gud vad söt hon är!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam