onsdag 17 oktober 2012

Playdate!

Efter att Liam kommit hem från dagis fick vi trevligt besök av Sara och barnen Veronica och Orlando samt Moa och hennes lilla söting Gabriella! Barnen har lekt som tossingar och ätit kakor för glatta livet. Liam var riktigt rosig om kinderna efter allt bus!

Nomi, jag och Vilda är hemma själva nu, vi har tjejkväll kan man säga! Sambon jobbar ju eftermiddag denna vecka och kommer inte hem förrän framåt midnatt och Liam ville sov över hos mormor. Så känner jag mitt busfrö rätt står han säkert på studsmattan med grannbarnen och tjuter av skratt just nu!

IMG_4658IMG_4660IMG_4630IMG_4639

1 kommentarer:

Anonym sa...

Myyysigt :)
/Kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam