måndag 1 oktober 2012

Vinterkläder för stora och små

CaSiMa/H2U.se erbjuder ett brett sortiment av tekniska och funktionella kläder och skor för hela familjen!
I butiken finner ni allt – från vantar och mössor till regnkläder och vinteroveraller – från varumärken som Didriksson,
Reima och Isbjörn of Sweden.

Anger du koden “Agnes” får du även 10% på hela sortimentet. Erbjudandet gäller till den 3 oktober 2012.

Passa på att handla vinterkläder till barnen. Jag ska själv köpa ett par riktigt bra vinterskor till Liam
som håller hans fossingar riktigt varma och torra hela långa vintern!

 

1 kommentarer:

Anonym sa...

Wow...Tack för detta/Kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam