onsdag 3 oktober 2012

Ordning och reda med Ugglans Familjekalender

Vi fick hem den urfina Ugglans Familjekalender 2013 från Barntavlor.se förra veckan! Den är underbart fint med sina ugglor och glada färger. Men den är ju inte bara snygg, den är oerhört praktisk också! Flera kolumner och varje ruta har stor skrivyta, så man lättare får plats med alla aktiviteter och andra påminnelser.

Kalendern kommer användas väldigt flitigt av hela familjen under kommande år!

IMG_2135nyIMG_2139nyIMG_2142nyIMG_2137ny

Vill du också få hem en likadan i brevlådan? Delta då i min pågående tävling, så kan du vinna en! Men skynda, en vinnare dras ikväll!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Waooo...Riktigt söt & visst är jag med i Tävlingen/Kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam