onsdag 15 augusti 2012

Under tiden…

IMG_7834

 

…jag rensade och städade ur kylen tidigare satt Nomi i babysittern och såg söt ut. Glad var hon också och bjöd på flera goa leenden. Men det varade inte så jättelänge förrän hon blev uttråkad och ville upp i famnen där snuttan somnade gott.

Nu är det inte många minuter kvar tills vi ska gå till dagis och hämta storebror. Han har varit så duktig vid lämningarna på morgnarna, rusat in för att leka och vinkat glatt. Han måste ha saknat dagis mycket under sitt långa sommarlov!

4 kommentarer:

odd brown bird sa...

Herregud, det var väl det sötaste jag sett på länge. Galet sött!

Anonym sa...

Men ljuvliga tjejja,sååå söt ♥...
/Puss

Cissi - mamma till Emma sa...

Så söt hon är! Och vad skönt att lämningarna går bra, underlättar ju en hel del!

Carola sa...

Ah, vilken fining! Lik sin storebror! :-D

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam