onsdag 1 augusti 2012

Mat och lite shopping i Nybro

Efter att barnens gammelmormor och bonusgammelmorfar varit på besök i eftermiddags fick vi ett ryck och åkte till Nybro. Först hälsade vi på min svärfar och därefter blev det bra-att-ha-shopping, bland annat nya skor till Liam då hans Puma-sneakers blivit för trånga. Vår son växer som ogräs. Minst sagt. Klockan hann bli mycket innan vi blev klara så vi stannade till på Nybro Kebaben och käkade middag. Det är ju faktiskt semester!

IMG_6396IMG_6412IMG_6413IMG_6402

2 kommentarer:

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Om ni vill äta god mat så googla på Restaurang Kantarellen i Eriksmåla. Om ni åker dit så hälsa från "Anna - En MÖlnbobos Liv" :-)

Anonym sa...

Ooooo,så mysigt & vilka ljuvliga foto....
/Kram från mig som "norpar" en Pommes :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam