tisdag 14 augusti 2012

Ett troll utan tandtroll

IMG_7733

I våras när vi besökte tandläkaren var Liam varken medgörlig eller speciellt trevlig. Han vägrade låta någon titta i munnen och stortjöt, antagligen för att han var trött efter en dag på dagis utan sovstund.

Men klockan nio idag när vi gjorde ett nytt försök på Folktandvården i Lessebo gick det hur bra som helst! Han gapade stort och visade tandläkaren stolt att han varken hade hål eller tandtroll. Hon fick räkna hans tänder, tio uppe och tio nere, och när mitt lilla troll varit så duktig fick han välja en tandborste och tog en grön. En stolt och glad mamma som gick därifrån!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Wiiihihi Härligt....Förstår att mammsen är stolt ♥...
/Kram Kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam