onsdag 1 augusti 2012

A som i Agnes

IMG_6390ny

För ett tag sedan hade KE Design en tävling på deras facebooksida och jag hade den stora turen att vinna! Vinsten var ett halsband med en stor bokstav i silver som är trädd på osynlig fiskelina. Idag kom det underbara halsbandet, ett A som i Agnes, på posten och jag är så nöjd! Bokstaven är riktigt läcker i sin storlek och är mitt absoluta favorithalsband hädanefter!

Ta en kik inne hos KE Design som drivs av silversmeden och designern Kristina Edh. Hon erbjuder smycken och accessoarer för honom, henne, barnen och husdjuret men även inredningsdetaljer för hemmet!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Men du..Såå vackert & ***GRATTIS*** till vinsten/Kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam