lördag 11 augusti 2012

Morgonpasset

IMG_7552

En pippigulklädd Nomi idag!

Det brukar vara jag som tar nätterna och sambon som tar morgnarna här hemma. Vi har delat upp det så eftersom jag är en nattuggla och han har jättesvårt att somna om när han väl vaknat. Det har funkat jättebra hittills men nu har vi fått byta då sambon ska börja jobba natt imorgon.

Ovant att stiga upp tidigt men det gick jättebra trots att jag la mig alldeles för sent igår. Nomi fick en flaska ersättning medans Liam och jag tittade på dagens avsnitt av Pippi Långstrump. Sen var det vår tur att äta frukost, kokt ägg och rostat bröd.

Vad dagen har att bjuda på vet jag inte. Fint väder har vi med sol så lite lek ute blir det i alla fall!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Bra att ha kunnat dela upp det så...
Naw,såå söt Nomi är i Gult ♥.../Puss på lilla kinden!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam