torsdag 16 augusti 2012

Höstnyheter hos Gustav & Lillan

Gustav & Lillan har fått in höstkollektionen från Geggamoja – massor av baby- och barnkläder i alltid lika lekfulla färger!
De erbjuder även stor stor REA på massor av populära märken, bland annat Liandlo, Lundmyr of Sweden och Laban!

Alla mina läsare får även 15% rabatt på ett helt köp! Ange koden “Agnes” för att ta del av erbjudandet!

Passa på att fynda kläder till barnen inför hösten eller varför inte något till dig själv ur deras damklädessortiment?

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam