lördag 18 augusti 2012

L-I-A-M

IMG_8263

I torsdags provade Liam att skriva sitt namn för första gången. Han gjorde det ett par gånger med hjälp av en “fusklapp” som jag skrivit och lagt bredvid, så han skulle lära sig sina bokstäver. I går när han ville rita frågade jag honom om han kunde visa pappa hur duktig han var på att skriva sitt namn. Jag förväntade mig att han behövde lite hjälp men icke, han skrev sitt namn helt korrekt direkt, utan minsta hjälp.

Denna unge gör mig så stolt, varenda dag.

6 kommentarer:

Beatrice, mamma till skrutten Robin- Tävlingar igång! sa...

Oj va duktigt gjort! :)

Anonym sa...

Hihi Goa Liam,såå redig/Puss & Kram

Pappan Anders sa...

Se där :-) Han ser både glad och stolt ut själv oxå.
Ha en go kommande vecka!

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Bra gjort =)

Emma - Mamma till Viggo -09 & Melker -11. sa...

Men åå, så duktig han är <3

Emma sa...

det var superduktigt gjort av honom:)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam