onsdag 15 oktober 2014

Utklädning

Idag blev barnen och jag upphämtade på jobb och dagis av mormor. Vi handlade, plockade upp en pizza och åkte hemåt.

Under eftermiddagen drogs utklädningslådorna fram och Nomi var i extas. Skulle prova allt – från pumpa till prinsessa. Charmiga tokstolla. Liam ser verkligen fram emot årets Halloween också, om han nu kan bestämma sig för vad han ska klä ut sig till!

Mormor stannade enda till Nomi skulle nattas och vi har haft en mysig, busig eftermiddag och kväll med henne.

IMG_8443IMG_8455IMG_8427IMG_8413IMG_8415IMG_8453

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi Sååå söta :)
/Kram

Livet på Citronodlingen sa...

Åh, så roligt med en hel hög med utklädningskläder. Den där pumpan är ju ursöt!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam