måndag 27 oktober 2014

Ett dygn med mormor

Mina två underbaringar och deras mormor kom och hämtade mig på jobbet i eftermiddags. De hade haft ett mysigt dygn tillsammans! Men jag tror nog Nomi saknat mig en hel del, hon har varit så mammig och gosig hela kvällen. Och frågat efter pappa, som jobbar kväll, tusen gånger om. Kan kanske bero på att hon inte är riktigt piggelin heller, ingen feber men har plötsligt blivit hes. Låter så liten och ynklig på rösten. Hoppas hon mår bättre imorgon.

Barnen visade stolta upp sina nya kläder mormor köpt i barnklädesaffären i Lessebo. De hade fått välja varsitt plagg, Liam hade tagit en tröja med Spiderman och Nomi valde denna söta klänning. Bra smak har hon minsann!

De sover nu gott och jag ska också krypa ner strax, imorgon ringer klockan tidigt igen.

IMG_8977IMG_8972IMG_8982

1 kommentarer:

Anonym sa...

Så mysigt & vilken sötis tjejja i ny klänning :)
/Kram från "tant" Annmi

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam