tisdag 20 maj 2014

Tävling: GOBLIgobli

Jag tävlar om ett personligt hjärta i valfritt utförande från GOBLIgobli hos Agnes!
Var med och tävla
här du också!

Vinst:
En vinnare får välja ett personligt hjärta med valfri text och valfria färger från GOBLIgobli! Hjärtanen är jättegosiga och kan hängas i barnvagnen, på dagisväskan eller kanske dekorera barnrummet. Vinstvärdet ligger på 149 riksdaler + frakt.

För att delta med en vinstchans (obligatoriskt):
Lämna en kommentar med namn, mailadress och berätta hur just ditt hjärta från GOBLIgobli ska se ut.

För tre extra vinstchanser (valfritt):
• Gilla GOBLIgobli på facebook och lämna ditt facebooknamn i din kommentar.
Tipsa om tävlingen på din blogg eller facebook och länka hit till tävlingen, lämna sedan tipslänken i din kommentar.
Prenumerera på min blogg hos Bloglovin' och skriv vilket nummer du blev, eller om du redan prenumererar, i din kommentar.

Ni får själva välja hur många vinstchanser ni vill ha (endast första momentet är obligatoriskt) och sammanlagt kan ni få 4 stycken. Tävlingen varar i två veckor och avslutas tisdagen den 3 juni klockan 21:00. En vinnare utses, kontaktas via mejl och presenteras även i ett vinnarinlägg. Lycka till allihopa!

22 kommentarer:

Anonym sa...

Så sött ...1 Vinstchans önskas ....
Mitt ev GOBLIgobli Hjärta skulle vara i Rosa & med ett barnbarns namn på :)

A.Eriksson
annmi.eriksson@hotmail.com

/Kram & tack så hjärtligt för all dina fantastiska Tävlingar!

Om Emelie sa...

- Fröken Lundin emelielundin@gmail.com vill vinna till min bästa vän som väntar tvillingar. Skulle köpa till ett hjärta och de skulle få texten Lillebror och Lillasyster
- Gillar på FB (Fröken Lundin)
- Länkar på min FB https://www.facebook.com/froken.lundin
- Hänger redan med på Bloglovin, vet dock ej vilket nummer... (lundinfroken@gmail.com)

Anonym sa...

Jag vill vara med! Och jag följer redan din blogg på Bloglovin :)

Jag skulle vilja ha ett turkost hjärta med "Charlie" i vit text till min lilla goding.

n.edenang@gmail.com
/Nathalie

Unknown sa...

Jag är gärna med och tävlar. :)
Mitt hjärta skulle vara rosa med svart text och det skulle stå Vera.. det skulle få vara i hennes vagn! :)
Gillar dem på facebook och tipsar där: https://www.facebook.com/emely.tuvang
Följer dig på bloglovin sen länge.

emely_tuvang@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!
Jag gillar på Facebook, Malin Svensk Björck.
Följer redan på bl, men gillade inlägget som nr 2 :-)
Mitt hjärta skulle vara turkost med svart text. På hjärtat skulle det stå Loke, som är min systersons namn ♥
Ha en härlig vecka!
Mvh
Malin Svensk Björck
gizmobus@hotmail.com

MariaM sa...

Jag skulle gärna vinna ett turkost hjärta med vit text på, till min son som snart fyller 2 år <3 Jacob skulle jag vilja att det stod på! Jag gillar sidan på fb (maria mattson) och delar tävlingen där också https://www.facebook.com/maria.mattson.969?ref=tn_tnmn Dig följer jag sedan innan på bloglovin!

Mvh Maria
Mirre2@hotmail.com

Anonym sa...

Gillar din FB, delar följer dig på bloggen 514, gillar Gobligobli och delar.
Mitt hjärta får vara Rosa och stå ANJA på.
Maud maude@tyfonmail.se

Camilla Wihlborg sa...

Är absolut med!
Tre chanser tack :)
Gillar gobliboli sen förut på FB (Camilla Wihlborg)
Följer dig på bloglovin sen tidigare.
Jag skulle önska mig ett hjärta i regnbågens färger om det gick - och på det fick det gärna stå KRAM :)

wihlborgskan(a)gmail.com

Anonym sa...

Lilla med texten Song (min flickväns namn)
Är nog garanterad en kyss efter jag gett den :)
Tobias Eriksson, lilsanto08@comhem.se

Annica sa...

Skulle vara i rosa färg och namnet skulle vara Tindra, :D


bloodsband@live.se

Lisa - Mamma till finLoa sa...

Detta vinner jag sååå gärna till min lilla plutt! Ett blått hjärta där det står LOA på. Skulle vara så fin på våran vagn:)

MansonDust - en mammablogg om barnmode sa...

Jag vill vinna ett turkost hjärta med svart text till Seven som han kan ha på sin ryggsäck när han börjar i skolan efter sommaren! :)

Gillar företaget på FB! (Cim von Wowern)

mansondust@gmail.com

Micke sa...

Coolt jag vill vara med och mitt hjärta skulle vara rött med svart text : Titleist golfare som jag är hehe
annmi.eriksson@gmail.com

Orientaliska trädgården sa...

Åh så fint och dotterns barnvagn skulle bli så personlig och skulle lätt sätta på den sen i hennes ryggsäck då de är dags och börja dagis,och sen varför inte skola.Perfekt så ingen tar fel.Skulle gärna vilja ha ett rosa hjärta med grå text och som ska stå Felicia på.
Tar gärna en lott.
mina2hjartan@gmail.com

liselotte sa...

1. Jag är gärna med och tävlar. Skulle vilja ha ett turkost hjärta med svart text och namnet Hugo.
2. Gillar på facebook, liselotte andersson
3. Följer din blogg via bloglovin sedan tidigare
Mvh Liselotte
liselotte.202andersson@telia.com

Sara - Ensamstående mamma sa...

- Jag är med och om jag har turen med mig så blir det ett turkost hjärta med namnet "Junie" skrivet i rosa :)
- Gillar deras sida på Facebook sen tidigare (Sara Kramer)
- Har delat tävlingen offentligt här: https://www.facebook.com/sara.kramer.334/posts/10152419154321628
- Följer redan din blogg, men har gillat det här inlägget där och blev gillare nummer 5.

Kram, Sara
sara_kramer@live.com

Sanna sa...

Jag är gärna med och tävlar, och skulle gärna vilja vinna ett ljuslila hjärta med min dotters namn Alva insytt. Den skulle hänga på hennes skolväska nu när hon börjar första klass efter sommaren.

Gillar på FB (Sanna Kaakinen).

Har delat tävlingen offentligt på FB (Sanna Kaakinen).

Följer din blogg sedan tidigare via bloglovin, men har gillat inlägget som nr 6.

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

Helena sa...

Är med! :) Skulle vilja ha ett blått hjärta med min sons namn "Julius" på <3 Gillar och delar på fb, min mail helena.persson@hotmail.se

Anonym sa...

Åh, den här chansen måste jag bara ta!
Jag önskar ett grått hjärta med vit text där det står: God bless you!
Jag gillar på FB (Annika Nilsson)
Jag har tipsat och delat på FB: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/471020749668090

Annika Nilsson
aneritrea@hotmail.com

Anonym sa...

Hej

jag skulle vilja vinna ett turkost hjärta med texten älskad på

Med vänlig hälsning marie

Lotta Pota sa...

Hej
Jag vill vara med :-D Mitt hjärta vill jag ha ett rosa hjärta med "Cornelia" skrivet i turkost eller vitt.

Jag gillar på facebook (Lotta Pota)
Jag har delat på facebook här: https://www.facebook.com/bondmoran.charlotte/posts/478919222241302
Följer dig på bloglovin som nr 515 :-)

Mvh
Lotta
klockaregard@hotmail.se

Ana Kokol sa...

Gillar din blogg och läser den sedan tidigarer.
Gillar GOBLIgobli på facebook, som Ana Kokol.

Ska bli gudmor i juli och vill skriva gudbarnets namn...när vi vet vad det blir för namn :)
anakokol@hotmail.com

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam