onsdag 21 maj 2014

Solig onsdag med grillat

IMG_1423

Fläskytterfilé, tzatziki, pommes och vattenmelon – mums!

Underbart väder idag! Nomis ögon har ännu inte blivit helt bra så hon har fått vara hemma från dagis denna veckan, likaså imorgon. Så förmiddagen spenderade vi ute i solen innan jag började jobba. Hade bara ett kort arbetspass så när jag kom hem grillade vi och höll oss ute hela kvällen. Barnen sprang runt i badkläder och blaskade vatten, hjälpte mig att vattna land och blommor, hoppade studsmatta och lekte i sandlådan. Att Nomi har en hiskelig tvåårstrots med utbrott varannan minut som gjorde kvällen extra lång kan vi ju tala tyst om. Förgrymmade unge.

2 kommentarer:

Fia sa...

Så gott det ser ut! Våran grill har oturligt nog gått sönder så vi måste köpa en ny innan vi kan grilla igen.

Anonym sa...

Mmm...Sååå gottit!

/Kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam