lördag 17 maj 2014

Personliga hjärtan från GOBLIgobli

Dessa två underbara namnhjärtan kommer från GOBLIgobli. De är egentligen barnvagnshjärtan men man kan ju hänga dom vart man vill. Kanske vid sängen, i bilen, dekorera en hylla eller varför inte göra som oss och namna dagisväskorna? Tycker det blev jättefint! Och hjärtanen är så söta och mjuka!

IMG_1183IMG_1189IMG_1192IMG_1200

Om du också skulle vilja ha ett så här fint hjärta, håll då ögonen öppna! Snart startar jag upp en spännande tävling i samarbete med just GOBLIgobli och då har DU chansen att kamma hem ett personligt hjärta med egen text!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Så söta!

/Kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam