tisdag 27 maj 2014

Fotbollskillar

IMG_1664

Gudmor Eve nallade med sig mina barn hem från dagis vid halv ett idag, så de kunde leka av sig med Nemo och Nikki innan kvällens fotbollsträning. Nomi och Nikki stannade hemma med Simon medans vi “fotbollsmorsor” tog med oss grabbarna för en timmes träning. “Mäh, är det redan sluuut?!” får man höra när timmen sprungit förbi. Dom tycker det är superkul verkligen! Efteråt åkte vi hem till oss för att äta kvällsmat tillsammans innan det var dags för en dusch och nattning. Inatt kommer vi alla sova riktigt gott!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Så fina Fotbollskillar & vilket vackert foto!

/Kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam