lördag 25 januari 2014

Fredagsmyset

IMG_5178

Grymt god middag ikväll; planka med fläskfilé och champinjonsås. Förr kunde man ju få sig nästan en hel sån här, men nu får jag i mig kanske en fjärdedel. Knappt. Och inte gör det något, blev ju en himla massa goda minimatlådor att ha till lunch kommande dagarna. Mums!

I kväll har vi haft en lugn och mysig fredag. Liam har tittat på film i sin säng med sina PEZ-godisar han köpte i stan. Simon och jag har haft det gott i soffan med en himla massa avsnitt Breaking Bad. Jävlar vad det händer grejer i sista säsongen nu. Vill ha meeer men samtidigt vill jag ju inte att det ska ta slut!

2 kommentarer:

Livet på Citronodlingen sa...

Åh, så gott!

Anonym sa...

Så gottit & vilken vacker läskande bild <3
/Kramar Annmi

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam