måndag 17 juni 2013

Nu är det klippt

Fan så härligt. Simon och jag har varit hos Mia och klippt oss idag. Mycket välbehövligt. Inga drastiska förändringar dock, jag fick håret toppat och uppklippt, skönt med lite tunnare nu när värmen är kommen. Barnen röjde hemma hos mormor och Lasse under tiden vi var iväg och det hade gått så bra.

Under kvällen har vi lagat middag, kycklingsallad med pita och currysås, och till efterrätt blev det årets första jordgubbar! Barnen har rusat och busat och vi har även förberett lite inför morgondagen. Då har vi plötsligt en ETTÅRING här i huset och det ska firas!

IMG_5757IMG_5749

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att få frisera sig lite...
Så fina de är Liam & Nomi,tänk hon blir redan 1 år sötisen/Puss & Kram från "tant" Annmi

Respelion sa...

Inget slår att ta av sig lite päls lagom till midsommar.

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam