fredag 21 juni 2013

Midsommarafton

Vår midsommarafton har varit väldigt trevlig. Vi var bjudna både till Tommy och Thessan i Vissefjärda och så till mormor och Arne som vi firade med förra året när Nomi var nyfödd. Men det blev en lugn midsommardag och kväll hemma tillsammans med barnens gammelmormor, bonusgammelmorfar, farmor, farfar och Lillemor.

Vi gick ner till firandet bakom folkan men missade preciiiis dansen. Men Liam var glad ändå, han köpte lotter, fiskade i fiskdammen och åkte Pysen med pappa.

Väl hemma igen blev det sill och potäter, grillat och senare även jordgubbstårta men den fick vi ta inomhus då det var småkyligt ute. Barnen verkar himla nöjda med sin midsommarafton och kommer sova gott i natt, vi med för den delen!

IMG_6017IMG_6050IMG_6052IMG_6040IMG_6097IMG_6107IMG_6104IMG_6099IMG_6108IMG_6121IMG_6139IMG_6146IMG_6143IMG_6145

3 kommentarer:

Livet på Citronodlingen sa...

Vilka fina kransar barnen har!

Anonym sa...

Ooo,så mysigt & gottit...Ljuvliga foto,Agnes som alltid :)
Önskar en trevlig fortsättning på Midsommarhelgen/Kramar Annmi

Vanilla sa...

Låter som en lugn och mysig midsommar! :-)

Kramar

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam