söndag 30 juni 2013

4 Krogar

Vi har avslutat helgen på bästa sätt, med god mat och trevligt sällskap. Mötte upp Tobbe och Jennie vid Växjösjön klockan fyra för att äta middag ihop på 4 Krogar. Har länge velat käka där, så det var spännande att prova. Fick ett bord på uteserveringen med utsikt över sjön. Så fint! God mat var det också till helt okej priser. Det vi reagerade över mest var att barnportionen (Liam tog hamburgare med pommes) var väldigt stor och kostade lika mycket som korv med pulvermos på vilket gatukök som helst. Pluspoäng på det!

Herrskapet begav sig sedan hemåt till Göteborg och vi tog en tur till lekplatsen i Linnéparken innan hemgång.

IMG_6997IMG_7006IMG_7014IMG_7011IMG_7019IMG_7017

4 kommentarer:

Sara - Ensamstående mamma sa...

Alltid ett plus när man får valuta för pengarna :) Kollade in på deras hemsida, och oj så fint det är där!

Livet på Citronodlingen sa...

Ser ju helt enorm ut! Ingen risk att barnen går därifrån hungriga ;)

Beatrice, en nybliven tvåbarnsmamma sa...

Åhh vilken utsikt sen! :)

Anonym sa...

Wow...Så mysigt :)
/Kram Annmi

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam