tisdag 25 juni 2013

Buzzadorkampanj: Nestlé

IMG_6307ny

Jag har kommit med i min allra första Buzzador-kampanj. Nomi ska få prova på Min Frukt från Nestlé.

Dessa klämpåsar är ju bara för smidiga, speciellt när man är på språng! Jag har packat ner ett par som ska få följa med in till stan imorgon, bara korka upp och mata henne med. Super!

Vill du också registrera dig som Buzzador och få chansen att testa nya produkter helt gratis? Klicka då här för att registrera dig, och ange hemskt gärna att det är jag (agneslauedberg) som värvat dig!

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam