torsdag 13 juni 2013

Beemoo Duovagn från Jollyroom

Idag hämtade vi ut Nomis nya sittvagn, en Beemoo Duovagn, som vi ska få testa av Jollyroom. Valde en mörkbrun, jag är svag för brunt. Svart är ju snyggt med och passar till allt men ja, det fick bli en brun!

Simon monterade den direkt när vi kom hem, han var nog mer exalterad än jag var faktiskt. Och han, som annars har tummen mitt i handen, monterade den som ingenting. Supersmidigt gick det, jag väntade mig ett hav av svordomar som det annars brukar vara men icke.

Nu står den i hallen och väntar på att få bli använd – undrar om den är sugen på en tur imorgon?

9 kommentarer:

Livet på Citronodlingen sa...

Åh, vilken lyx att få testa en massa saker :) Hoppas den är sugen på en tur idag då :)

Anonym sa...

Jättefin vagn/Kram Annmi

Beatrice, en nybliven tvåbarnsmamma sa...

Spännande att se vad ni tycker om den :)

mammaTEA sa...

Viken fin! Så kul att få testa.

Sara - Ensamstående mamma sa...

Riktigt fräsig, ser ut att vara skön att styra :)

Anonym sa...

Å hur är den ön så länge!???? Så nyfiken att få höra!!! Är själv hemskt sugen att köpa en men hittar liksom ingen info eller recensioner om den alls. !!!!

Ida - http://1vuxen2barn.wordpress.com

Anonym sa...

Ååh hej!
Precis vad jag sökte, snälla ge mig ett besked om hur denna vagnen är. Hur fungerar den på grusväg, tror du den fungerar bra i vinterväglag och hur känns den överlag?
Mvh Katja

Anonym sa...

Vad tyckte ni om vagnen? Tänkte köpa en att ha med på resan! Hälsn Sara

Agnes sa...

Har skrivit en liten recension som ni hittar här:
http://agneslauedberg.blogspot.se/search/label/Recensioner

Må gott! :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam