tisdag 11 juni 2013

Idag är en bra dag, en riktigt bra dag..

IMG_5132

Nomifisan har varit på BVC idag för 1-årskontroll. Allt såg finfint ut, precis som vanligt. Hon väger nu 9450 g (vilket Liam, den lille heffaklumpen, vägde vid sex månader) och är 73 cm lång. Sprutor i benen fick hon också och visst blev det några tårar men glömdes snabbt bort. Nu ska vi inte dit förrän om ett halvår igen!

Efteråt hade vi ett bankmöte med Carina, ett möte om vår framtid. Och jag ska säga som så att den ser himla ljus ut just nu, det riktigt pirrar i magen. Mer vill jag inte avslöja riktigt ännu, men det kommer! Tummis!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Naw..Söta lilla Nomi härligt att allt var bra :)
Hihi Spännande & du,Agnes...Tummis & Kram Annmi

Beatrice, en tvåbarnsmamma sa...

Åhh va spännande! :)

Livet på Citronodlingen sa...

Spännande :)

mammaTEA sa...

Så söt hon är!

axdal sa...

så spännande.. kanske vankas det ett hus??

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam